Naturelmom Yalnız mıyım merak ettim 3 ay 5 günlüğüz asla uyumak istemiyor çok uykusu var ama çığlık çığlığa ağlıyor emmek istemiyor ağlıyor uyku arasında uyandığında emziriyorum çok huysuz ki bebeğim ilk defa böyle acaba diş mi anlayamadım sizde nasıl durumlar
Donmez-hazal Naturelmom büyüme atakları canım bi haftaya geçer herşeyi görüp fark ettikleri için uykuyu reddediyolar geçer canım
Prenses_annesi22 Naturelmom bız de 3 ay 24 gün olduk sanırım atak yasıyor kucakfan ınmıyor uyıcagı zman süpürge sesıyle uyuyor cok aglıuor huysuz sürekli birde diş çıkarıyor agrı kescı verıyoruz mecbur doktor önerisiyle🙄
Naturelmom Donmez-hazal büyüme atağını geçeli çok oldu ya zaten sıçrayama erken girmişti şuanda iyi döneminde olması lazımdı yani