Dkk ben tamamen anneannemin tarifine göre gidiyorum ve kızım çok severek yiyor.
Anneannem tarifinde ekmeği ekmek ıslatarak mayalıyor. Yani şöyle, ekmek yapacaksa bayatlamış hazır ekmekleri bir süre önceden suya koyuyor. Ekmekler iyice suyu çekip ıslandıktan sonra da onların suyunu sıkıyor. Sonra bir kaba alıyor, üstüne un, tuz, su koyuyor ve yoğuruyor. Mayalanmaya bırakıyor 1 saat. Sonra da şekil vererek tepsiye diziyor ve pişiriyor.
Çörek gibi oluyor daha çok, biz çok seviyoruz hepimiz yiyoruz. Eşim bile bayılıyor bu ekmeğe. Kızımda yiyor uzun zamandır, özellikle diş dönemlerinde kurtarıcım oluyor. Doktoru da yemesinde bir sakınca görmedi. Denemenizi tavsiye ederim :)