NurR Elifsu bize iyi gelmedi iki kutu bitirdim belki zamanla iyi olur diye ama hiç faydası olmadı sürekli kullandığım halde bebeğim pişik oldu
NurR Egekizi hiç duymamıştım bunu her bez değiştirmeden sonra sürüyor musunuz bide bezi hemen takıyomusunuz sürdükten sonra
Elifsu NurR bende bi sürü krem denedim bizede o çok iyi geldi. Sabah uyandığında ve akşam uyumadan önce sürüyorum. Gün içerisindede pudralıyorum.
Egekizi NurR az az suruyorum her bezden sonra degil gunde 2-3 defa. Altini aldiktan sonra biraz havalandiriyorum hemen kapatmiyorum
Ozgedgdu Bepantol kullanıyorum Allah'a şükür hiç pişik olmadı fakat çok yakın bir arkadasım kantaron yağı kullanıp çok memnun olduğunu söyledi evde kendisi yapıyormuş hatta bende çok merak ettim bende yapacağım en kısa zamanda siz de bir deneyin isterseniz zaten yapımı da kolaymış çok internette yazıyor 😊
Aslyyyy Bepanthol baby pişik önleyici merhem kullanıyorum. Doğduğundan beri hemen hemen her bez değişiminde. Hiç pişik olmadı.
Janss Can Ben de Chicco kullanıyorum , hiç pişik olmadı bebeğim . Boyun ve koltuk altına da az az sürüyorum . Çok memnunum .