16 aylık oğlum var önceden ne güzel kendisi yemek istiyordu yada en azından ben yedirsemde güzel yiyordu yaşından sonra çok aşırı degisti saatlerce aç aç geziyor bı tabagi doyana kadar yemesi için ya reklam ya cizgi film açmam gerekiyor artık iyice sinir sahibi oldum dün görümceme gittik onunda aynı ayda kızı var mama sandalyesine oturttu önüne kaşığını tabagini koydu döke döke de olsa 3 5 kaşık yedi (maşallah dyorum) bnimkide öyle ortalikta saf saf gezindi akşama kadar aç aç durdu nasıl oluyr anlamiyorum onunede koysam yemiyor