OzgeUlucay Merhaba arkadaşlar Greentom Classic bebek arabasını İnstagram da gördüm. Çok beğendim fakat dokunmadan güvenemedim. Sadece İstanbul metropol Ataşehir de satış yeri varmış. Sitede de hiç kullanıcı yorumu yok. Acaba kullanan ya da bileğidir olan var mıdır?