Tugbakivanc Bebek arabasında çok ağlıyor hiçbir yere gidemiyoruz. (Hava alsın diye çıkıyoruz 5-10 dk) Arabada da ağlıyor dışarıda gezerkende. Nasıl alıştırabilirim?
Huysuzvetatli Tugbakivanc Kaç aylık? Benim bebeğimde 4. Ayına kadar ağlıyordu arabada. Ana kucağında rahat değildi, aşağıda kalıyodu etrafı göremiyordu. Araba koltuğuna geçince rahat ettik, şimdi çok seviyor.
Tugbakivanc Huysuzvetatli 3 ay 23 günlük. Ben de rahat değil mi acaba diye düşünüyorum bir de pusetten vazgeçip diğerini denemek lazım o zaman. Oto koltuğu aldınız mı
Egelim Tugbakivanc Küçük henüz bebeğiniz, benim oğlumda ilk 5 ay ne arabada, ne bebek arabasında duruyordu, koştur koştur eve geliyorduk, ama 5.aydan sonra etrafı keşfetmeye iyice başlayınca keyif almaya başladı, şimdi uyuyor bile ikisinde de :)
Tugbakivanc Egelim yaa sevindim açıkçası inşallah öyle olur ben de artık çok bunaldım 5 dk hava almaya bile çıkamıyorum. Pandemi diye gidemiyoruz bir yere çocuk yabani olacak diye korkuyordum ağladıkça
Egelim Tugbakivanc Yok merak etmeyin yabanilik ile bir ilgisi yok, henüz küçük olduğu için rahat edemiyordur, 5.aydan sonra bayağı rahatlarsınız 🌸