Nohutannesi Ftmsrsln bizimki açıyor, ama bir tükürüyor🤦♀️ Ağzını güzelce temizliyor, gerisini biz düşünelim😂😂
Hepoyleolurzaten Nohutannesi canım bizde dana aldık ama şarküteri deki personel bebelere 4 kez çekip veriyoruz eti demişti tamam dedim öyle olunca rahat oldu gerçekten de.corba içine koyuyorum kum gibi dağılıyor zaten benimkiler de köfte olarak yemedi bende böyle yapıyorum corbaa da pek anlamıyorlar tadını tavsiye ederim
Nohutannesi Hepoyleolurzaten çift çekimli aldık. Robottan geçip deneyeyim ben bir de o zaman. Teşekkür ederim😇
attbianne Nohutannesi kıymayı kavurup corbalarina ekleyebilirsiniz ben yemek kaşığı kadar pet bardaklara koyup corbalarina ekliyorum kalsiyum içeren süt ürünleriyle denk getirmeyin şehriye çorbasına tarhanaya patates çorbasına koyabilirsiniz
Nohutannesi attbianne kaynat, kavurma dedi ama yesin diye deneyebilirim. Az zeytin yağında kavurabilirim.Teşekkür ediyorum🥰
attbianne Nohutannesi aynen canım genelde kaynatın diyolar ama az bişey kavuruyorum yakmadan çünkü direk haslayinca kokuyo
Hepoyleolurzaten Nohutannesi rica ediyorum bende önce biraz su ile kaynatıp suyunu çektirip sonra yağda böyle bir iki tur çeviriyorum o kadar öyle çiğ kalmasin diye umarım bebiş öyle sever 🥰
BuseCan Nohutannesi çorbalarına koyuyorum canım başka türlü hayatta yemiyor. Arpa şehriye pişiriyorum kıymalı birde yoğurt koyuyorum öyle yiyor.
Nohutannesi BuseCan hiç arpa şehriye yemedi. Pirinç verebilirsin demişti onu da ben vermedim. Ama en çok bebekler çorbalarda yiyor sanırım. Benim koyu kıvamlı bir çorba yapmam gerekecek. Teşekkür ediyorum😇
Nicksiz Nohutannesi kızım 1.5 yaşında köfte yapıyorum yemeklerin içine katıyorum öyle yiyo boşta yiyo genelde
Nohutannesi Nicksiz köfte olarak sever bence de ama yumurtayı denemedik soğan da yok daha . Sadece patates kabak püresiyle birleştirsem olur mu dersiniz?
Kutudakikedi Nohutannesi çok severek yediği bir çorba vs yemek varsa onunla karıştırıp vermeyi deneyebilirsin
Nohutannesi Kutudakikedi balkabağı püresini çok seviyor. Zaten sadece havuç, patates, balkabağı, elma, armut, yoğurt yiyor.sebzelere ekle dedi her gün. Artık bir yolunu bulacağım. Teşekkür ediyorum