Uykusuz Merhaba bayanlar.kızım 4 aylık 1 ay sonra işe başlıyacağım ama ne yaptıysam biberona alıstıramadım ağzında sakız çiğner gibi dolaştırıyor tam çekiyor emmek için derken miğdesi bulanıyor gibi yapıp öğürüyor.emziktede yaptı aynısını hadi emzik almasın artık da hangi biberonu önerirsiniz damaklı da kullandım anne meme ucuna benzeyınıde ama marka olarak hangisini alayım..