Kızlar 3ay 30 günlük bir kızım var yaklaşık 1 aydır mama kullanıyorum be kızım 3 .4 gündür kabız oldu kakasını yapıyor ama az az mamasına falan zeytin yağı koydum açkende verdim ama sonuç hala aynı hemşireme sordum yarım fitil verebilirsin dedi verdim biraz önce umarım işe yarar sizin önerebilceginiz birşey var mı acaba