Oznurmerdn Bebegim 3 ay 15 gunluk basindan beri sma optipro mama kullanyrm 3 gundr yemiyo dogru duzgun diliyle ittiriyo biberoni zorla yediriyorum biberonla kavga ediyo resmen. Neden olur ki boyle ısırıyor biberonun ucunu yemek istemiyo prematüre dogdu zayflayacak hsta olacak die korkuyorum yardimci olun lutfen
Anldnmzz Oznurmerdn kac saate bir besliyorsunuz. Ya tam acikmamistir buyudukce beslenme aralarindaki saatler uzuyor ondan olabilir. Ama ac oldugu halde de reddediyorsa 4 ay atagina hosgeldiniz 🙄
dontsleppyunhappy Oznurmerdn canım yapıyorlar arada öyle, zaten atak haftasındasınız, bide 4.ayda baya bir red yaşanıyor, üzmeyin kendinizi, ısrarda etmeyin çok, bu sefer iyice istemiyorlar. İştahı yoktur. Acıkınca bizi bile yerler.
Oznurmerdn Anldnmzz ac oldugu halde yemiyo canim. 3 saatte bir besleniyo. Acaba mamasini mi degissem bilemedim
dontsleppyunhappy Oznurmerdn arkadasa yazmışsınız ama cevap vermek istedim, bence değiştirmeyin mamasını. Yani doktorum şöyle demişti, her yeni mama yeni antikorlar yükleniyor vucuduna, yorar, o atakta canım, geçecek.
dontsleppyunhappy Oznurmerdn benim kızımda o 3. 4. Ayda felaketti, az yiyor yemiyor, hatta 200 gr vermişti, ne üzülmüştüm ama. Sonra farkettim acıkınca yiyor. Düzeldi gitti, üzme kendini. Zaman zaman oluyor hatta yine. Az yiyor bazen çok yiyor.