cydcvk bizde 5 ay 13 günlüğüz geçen haftaya kadar 10 günde bir bazen 15 günde bir yapardı ne huysuzluk ne ateş ne karında sertlik nede kusma kaka yapıncada hiç zorlanması olmuyordu rahat bir şekilde çıkarıyorsu kabız değildi zaten Dr normal diyordu ama sizin ilk defa oluyorsa ya kabızdır azıcık ek gıda alsada alıyor sonuçta yada makat çıkışta bi acı çatlama vs varsa yapmaya korkuyorlar ama ağlama krizi geliyor sizde böyle bir şey yoksa karnına bol bol msj yapın popodan uyaran verin en olmadı fitil verin gliserin kansuk hemen ne var ne yok çıkarttırıyor bulamazsanız paranox-s bir defaya mahsus verilebiliyor Dr bana böyle söylemişti gliserin bulamamıştım paranox almıştık ama onunlada yapmamıştı 😂😂😂 3 gün sonra yapmıştı zaten ilk defa vermiştim böyle olunca bende bir daha fitil vermemiştim