Bilenasln tabi ki. Kimi zaman az, kimi zaman çok. Değişken bu illet. Tam diyorsun ki bitiyor galiba,yok bitmiyor hızlanıyor. Ama benim şanssızlığım; bebeğime bazı tedavi yöntemleri olmadı. Mesela bebelac thickener çok başarılı bu reflüde. Bebeğimi aşırı kabız yaptı. Çığlık çığlığa ağlıyordu. Hastaneye gittik boşaltıcı lavman yaptılar, kesmek zorunda kaldık. Ar mama denedik asla içmedi. Doktoru artık belki durulur reflüsü diye 4.ayda ek gıdaya başlattı. Toparlamıştı baya. Ama son zamanlarda fışkırıyor yine. Yada genzine doluyor, ağzına geliyor. Dönmek istiyor; döndüğü an kusuyor. Emeklemeye çabalarken kusuyor. Böyle işte…