Meraba kızlar. 3 ay 10 günlük kızım var ve her iki saatte 150 ml mama yiyo. Anne sütünü 2 buçuk aylıkken kesilme sonucu bıraktı. Yani bana göre artık büyüdüğü için saat aralığının daha fazla olması gerekiyo. Ama dakik gibi iki saat olunca ağlamaya başlıyo ve mama ağzına girince susuyo. Mamayla besleyen anneler sizde durumlar nedir ne yapmam gerekiyo az mı geliyo mama sizde yardım edin 😏