Masalll dogumdan sonra 1 hafta 10 günde dikişler düşüyor zaten kimi eline kimi lavaboya cıkarken düşüyor normal dogumdan sonra dikişlerin tabi düşücek.. Sezaryanda dikişlerim aldırmaya gidiyorsun gerçi artık o durumda farklılaşmış. Ama ihmal etme biran önce git doktora. Sen ne kadar temiz baksanda oluyormuş enfeksiyon. Önce alt muane ve ultrosonla bakıp daha sonra kan alıyorlar enfeksiyon dan şüphelenince kanda enfeksiyon crp yüksek cıkınca antibiyotik veriyorlar.. Zaten bir ay sonra gitmen gerekiyor cnm dogum yaptım bitti gitti olmaz dogum sonrası herhangi bir komplikasyon varmı diye bakmaları gerek