Sueda1313 benim oglum da 2260 gr dogum 2160 gra düştü hastane çıkışı. inaninn oyle guzel aliyolar ki kilo. anne sütü cok onemli. cok guzel toparliyolar. 1 ayda 1 kg almisti oglum. şu an 13 aylik 9,800 gr. sizin sutunuzle cok guzel alacak o hic merak etmeyin. Allah saglik sihhat versin. şu an miniminnacik ama hemen toparlicak..2. ayda baya almıştı diye hatirliyorum. emme refleksi gelistikce