Balkupum2505
bebeğim emmiyor sadece ek gıda ve formül sütle besleniyoruz şu şekilde
9.30 da uyanıyor kahvaltı ( ev yapımı peynir , 5-6 tane bebe bisküvisi , bir tatlı kaşığı pekmez , bir yumurta karıştırıp ıhlamurla ıslatarak veririm )
1,5- 2 gibi çorba veririm sebze , kuzu kıymalı tarhana ya da kemik suyuna çorba gibi ( önceden meyve püresi ve yoğurt yediriyordum ondan sıkıldı son zamanlarda çorbaya geçtik )
5 te yemek yediririm kendime ne yemek yapıyorsam tuz koymadan ona da ayırırım çatalla ezip yedirmeye çalışırım şimdi diş döneminde olduğundan pek yemiyor ya o ayrı 🤦🏻♀️
akşam 9-9.30 gibi gece muhallebisi yaparım kuru meyveli yulaflı tam buğday unlu onu yer ve uyur
gece 12.30-1 gibi formül süt içer
sabaha karşı 5.30 gibi yine formül süt içer
günlük rutin bu şekilde kilosu vs gayet normal