Hvva96 Kızlar 3 aylık oglum var ilk cocugum, bugun sünnet oldu ve pansuman yaparken felan inanılmaz aglıyor nasıl gececek bu gunler korkuyorum benimde canım acıyor o aglarken, nelerde dikkat etmem lazım oglunu sünnet ettiren annelerden yardım istiyorum
Mommibi Hvva96 madecassol krem vermişti dr umuz altını her açtığımızda sürüyorduk bi kaç güne iyileşti,kremini ihmal etmeyin geçer hemen inşallah
mozaik Hvva96 ilk gün ağlar , yarına rahatlar inşallah. Benim oğlum 5.5 aylikti olduğunda. Karton bardağı kesip koymuştuk , bez yapışmasin diye. Tavsiye ederim. Gecmis olsun.
GokturkAlp Hvva96 Ağrısı olduğu için ağlıyor, ağrı kesici vermelisin. Kremle falan ağrı,sancıyı kesemezsin.
Kubrardvan Benim oğlum 7 aylık doktoru hep yapalım nekadar erken okadar iyi diyor ama cesaret edemiyorum sünnet olduğunda doktor yanına sizi veya babasını aldımı tek mi içerdeydi
Hvva96 Kubrardvan almadı ben avrupada yasıyorum cocugumu aldılar gittiler ben kalakaldım orda nasıl aglıyordu yavrum içerde
hulyadurmus Hvva96 kuzum bizde 4 aylikken yaptırmıştık ve doktorumuz kantaron yağ sürmemizi söyledi ve çok çabuk toparlandı krem vs daha etkili oldu
Mcan Hvva96 bizimde 1 ay oldu sünnet olalı 4 aylıkken yapıldı ilk gün biraz zpr geçiyor ama 3 gün mızmızlığı sürmüştü oğlumun yani çiş yaparken okadar acı çekiyordu ki anlıyordum şuan çiş yapıyor diye ama korkmayın hem bezli hemdr küçük çok uzun sürmez. Biz ilk gün saat başı kontrol ettik kanama varmı diye onun dışında çişli bezi çok değiştirme dedi doktor kaka yaptığı zaman pansumanı yeniledik krem zeytinyağı batikon disk pamuğa karıştırıp pansuman yaptık ilk gün çift bez taktık bebek ve bezli olduğu için bardak fakan ihtiyacımız olmadı sonra ki günler sadece krem kullandık geceleri fitil günde 3 kez de 1 çay kaşığı calpol
Gamze-S Hvva96 bizde 3 aylıkken yaptırdık ilk gün olduğu için öyle merak etmeyin çok hızlı iyileşiyor bizim ilk çişini yaparken çok ağlamıştı hatta acaba erken mi yaptırdık diye düşünmüştüm ama iyi ki yaptırmışız. Doktorun verdiği ilaç ve kremi düzenli kullanın hemencecik iyileşir. Hayırlı olsun allah damatlığını da göstersin inşallah :)