Mnkaslnn- ben çoğunlukla irmikten yapıyorum bazem de pirinç unu ya da yulaf (yulaf çok lapa yapış yapış oluyo)
1 tatlı kaşığı irmik ya da pirinç unu. Yarım çay bardağı kadar su kaynatıyorum.
meyve koyacaksam cam rendeden geçiriyorum yada eziyorum.. Öyle birleştiriyorum.
Bazen pekmez koyuyorum..
Yoğurt da eklenebilir.. 🍀
Bi de ben irmiği rondodan geçirdim ufaladım ki daha rahat sindirsin bebiş 🤗