Kızlar bebegim 7 aylık olmak üzere ama doktorum tam olarak ek gıda hakkında dogru düzgün bilgi vermedi .. şimdi çalışan biri oldugum icin sabah emZiriyorum öğlen ve akşam emziriyorm sütümde öyle aşırı degil bunlar dısında mama ve ek gıda veriliyor ama karışık bi sekilde tam oturtamadım benim gibi hem emzirip hem mama verip hem ek gıdaya başlayan birileri varsa örnek yazabilirmisiniz ???