denizyildizi Ezgi00 boya kokusunu bebeğin solumaması yeterli. Mümkünse az kimyasal içeren boyalar kullanın ve boyanırken yıkamana kadar aynı ortamda bulunmayın.
Karenimmm Ezgi00 emzirirkende hamileykende boyattım organik boyalar var kuaförünüze ondan istediğinizi belirtin fiyatı normale göre biraz fazla sadece
Muhteriz Ben evde kendim boyadım tabi bebeğime kokusu gitmeyecek şekilde kendim de mümkün olduğunca az soludum bir sıkıntı olmadı ama açıcı kullanmadım ben
Hazal Ezgi00 14 gunlukken ombre yaptırdım şuan 6 aylık dün komple dipten boyattım emziriyorum sorun yok 😌
denizyildizi Deletedmom324 hayır doktor etkilemeyeceğini söyledi. Hamileyken boyamama izin vermedi ama şimdi açma işlemi yapışmadan tabi doğal boyalarla boyatıyorum.
Gzmgzm Ezgi00 haftaya Bebeğimin 40 mevlütü var ondan önce ben de boyatmayi düşünüyorum Umarım bir sorun olmaz
defnesmoms 50 günlük filandı sanırım boyattım ben bisıkıntı olmadı organik boyalar var zaten hamileyken bile boyatıyo çoğu anne