Rukiye-94 Merhaba, bebeğim dün 6 aylık oldu ve henüz diş çıkarmadı.Sol alt çenesinde olan dişi şişmiş beyazdı yanıldığımı düşündüm bugün kabarmış.İlk bu dişin çıkması normal mi ?
strongMom Rukiye-94 canım benimde köpek dişi şişdi baya 9 aylık oldu hala aynı yani korkma sadece şişiyo😂😂
Rukiye-94 strongMom tedirgin oldum çünkü 2 haftadır epey huysuzdu 🤦🏻♀️ demekki hemen çıkacağından değil şişmesi normal☺️
strongMom Rukiye-94 evet canım bende başta endişelenmiştim❤️ Sağlıklı zamanında çıkarsın dişlerini minik yavrun❤️❤️