Nebahat_ Merhaba kızlar alerjik bebeğim var iki gündür kakamız yine çoğaldı cildindede kızarıkrıklar olmaya başladı sizce parol dokunurmu alerjik bebeklere kendim içmiştim çocuğa ilaçmı yaptı acaba böyle sizin doktorlarınız bununla ilgili bir şey demişmiydi