Elifin-annesi bende o gün 24 36 aldım kışlık aşırı büyük oldu bizim en fazla 10 10 buçuk kilodur 18 24 kazak az uzun katlamadan bile giyebildi üst 18 24 ama pantolon alırsam 12 18 oluyor beli bacağı ince kot 18 24 aldım mesela ayarlanır beli paçayı az katladım yazlık lara 18 24 almayı düşünüyorum bedene değil kiloya göre al bende post açmıştım öyle diyorlar