Burcu582 biz 1 ay 7 günlüğüz göbek bağı ilk haftada düşmüştü ama hep iltihap gibi bişey geliyor o orda kuruyordu sonra kanıyordu kontrolünde doktora dedik banyo yapınca iltihap yumuşar onunla çıkartırsınız iyice de kurulayın dedi dün banyo yaptırdım dediğini yaptım bakalım arkası gelecek mi