Herkese iyi günler hayırlı pazarlar.
Kızım 4ay 2günlük ve tam 2aydır konak derdimiz var. Bir çok şey denedim.
Günlerce zeytinyağı sürüp taradım yıkadım olmadı.
Ardından yine günlerce kantoron yağı sürüp taradım yıkadım yine olmadı.
Bebek yağı kullandım işe yaramadı
Babe konak şampuanı tam 25 gündür kullanıyorum her akşam yıkıyorum öncesinde zeytinyağı sürüp bekletip tarıyorum sonra yıkıyorum yine olmadı.
Olmadığı gibi git gide yayılıyor arkadşlar bunun bir çözümü yok mudur? Şunu kullan kesin geçer diyeceğiniz bir şey var mı artık rüyamda bile konak görüyorum çıldırmak üzereyim. Şampuan olarak mustela kullanıyorum bu arada.