Ndmdmr Arkadaşlar merhaba biz 12 günlüğüz herkes başka birşey diyor çocuğunuzu kaç saatte bir emziriyorsunuz ve kendisi uyanıyor mu ben zorla uyandırıp emziriyorum bunu yaşayan var mı
Mom_teacher Ndmdmr bizde 8günlüğüz, ben bu bir haftadır 2saatte bir uyandırıyordum, bundan snra geceyi kendine bırakcam uyandırmıycam ama gündüz 2saatte bir uyandrmaya devam edeceğim. Herkes bişe söler sen kendin oku öğren kimseye kulak asma canm
antikoalababy Ndmdmr ne çabuk usandınız ya :) daha çok minik en azından 40ıçıkana kadar 2 saatte bir beslenmeli gece uyanmazsa uyandırın yazık günah ya
Ndmdmr Mom_teacher ya ben cesarwt edipde kendi uyansın diye bırakamıyorum bir buçuk iki saate bir zorla uyandırıyorum
yadem63 bizde aynıyız 11 günlüğüz acıkıyor gaz çıkarıyor sltını kirletiyor uyuyor Gündüz çok sakin gece ne uyuyor ne uyutuyot
Ndmdmr antikoalababy usanmak değil canım sadece kaç saate bir uyandırdıklarını merak ettim insan evladından usanır mı
ikizminikler Ndmdmr şki saatte bir uyandırıp emzir canım sarılık olmasın zaten sen iki saatte bir kaldırdıkça saatine alışır oda sarılık artıp uyku yapmazsa