PelinByrktr merhaba bizde tedavi görüyoruz postta yorumunuzu görünce yazmak istedim . Doğduğunda sol kaş üzerinde alnında vardı leke gibi belli belirsiz nokta kadar zamanla büyüdü en son orta boy bi erik büyüklüğüne ulaştı. Tedavi başladık ilaç tedavisi 4 aylıkken köpük tedavisi diye geçiyor şuan yok denecek kadar az kaldı. Tabi tedavi sürecinde de büyüme devam etti ama kontrollü şekilde. Damarları kurutuyor verilen ilaç 18 aydayız çok şükür sona yaklaştık 🤲🏻