deleted2310 Geçen hafta olan indirimden denemek için aldı eşim geçen gün iki tane taktım kızarıklık oldu dün yine taktım yine aynı şey olunca bezden olduğuna net karar verdim. İade şansımız var mı müşteri hizmetlerine ulaşamadım🤷🏼♀️
Melisam deleted2310 bende onu kullanıyorum çok memnunum bir kere bile sızdırmadı molfix çok kötü koktu ama baby me çok gzel kokuyor
Cebimerve93 İndirimde bende denemek için almıştım ama ağır bi plastik kokusu var bezde bir daha almayı düşünmüyorum.Bizde kızarıklık yada pişik yapmadı
deleted2310 Sydbll evet bende eşim getirince gördüm zaten atopik dermatit benim oğlum çok kötü oldu 😏
Cebimerve93 deleted2310 1 paket almıştımmonun içinden de 2-3 tane kullandım onu iade almazlar herhalde
Sydbll deleted2310 geçmiş olsun Instagram da mühendisinoğlu diye bir sayfa var orda bebeklerle ilgili her ürünün incelemesi var oradan takip Edip içeriği temiz olanları deneyebilirsiniz 😊
deleted2310 Sydbll bakıyorum ama genelde kendim araştırmayı tercih ediyorum öyle daha çok içime siniyor ☺️
deleted2310 Silaaa evet ben kullanmıştım kaç tane diye sormadılar bile ama üç tane kullanmıştım zaten
deleted2310 Cebimerve93 1 ayı geçmezse alıyorlar bende 3 tane kullanmıştım ama sormadılar memnun değilseniz tabi alırız dediler