Def Kızlar selam 10.5 aylık kızımın gözünün hemen altında yah bezesi cıktı 2 aydır var ama bırturlu gecmek bılmedi kalıcı olur mu yada herhangı bısey olur mu 1 yaş kontrolumde doktoruna danısıcam benım gıbı bu durumu yaşayan var mıdır ?
Ssmzsh Def bilgim yok üstte kalsın tarif ettiğiniz aynı yerde doğumdan beri var kızımda. Haftaya doktora soracağım
Def Ssmzsh benım kızımda da 2 ay once cıktı gecer dıye bekledım ama malesef kalıcı olmasından ve yayılmasından korkuyorum