CeyNur kızıma 2 aylıktan beri hipp combiotik veriyorum meme+mama gidiyorduk ama 4ayındam beride sadece mama içiyor yani hipp combiotik içiyor sadece suan 6ay6günlük gayet doyuyor gelişimide gayet güzel he suan yavas yavas ek gıdaya basladım ama çogunluk mama içiyor 2bucuk 3 saate bir 120cc içiyor, doyup doymaması gelişim bebekten bebege değişir. Bu arada rezene için doktorlar 4 yaş sonrası diyor bilginiz olsun.