merhaba anneler bebeğimin göbeği çok geç düştü düştükten sonra lekelenmeler oluyordu ama koku yoktu dün hafif kızarıklık ve kötü koku farkettim bebeğim iki gündür huzursuz sürekli ağlıyor uyumuyor bununla alakalı olabilir mi ? Çok korkuyorum yarın doktora randevu aldım gideceğiz bilgisi olan yazabilir mi