Hanımlar selam 🌸
Ben 39.haftada normal doğum yaptım, içte ve dışta dikişlerim oldu. 4-5 günde kanamam azaldı ve 1 ay boyunca sanki adetin ilk günüymüş gibi kanamalar oldu. Son günlerde akıntımın rengi açılmaya başlamıştı ki iki gündür tekrar koyulaştı. Kızıl kahve gibi bir rengi var. Bu normal midir? 40ım daha bugün çıkıyor kadın doğum kontrolüne gitmedim henüz, doktoruma bildirmem gereken bir durum mu bu?