F-Betul Asiri bir duskunlugu yoktu sansima. Ama tabi oyle hop diye tek seferde memesiz de uyumadi. Memede durma suresini kademeli olarak azaltmistim ben. Mesela uyuyana kadar kaliyordu ya normalde, ilk basta tam dalmadan, uyku sersemiyken memeden ayirip yerine yatirdim. Mirin kirin yapti biraz tabi, biraz pispis, biraz ninni ile dalmasina yardim ettim. Cok fazla aglarsa kucagimda sakinlestirecektim ama pek olmadi bizde bu. Bir sure boyle yapip, bu duruma alismasini sagladim. Sonra gittikce daha erken ayirdim. En son asamada, karninin doyduguna emin oldugum anda memeden ayirip yatiriyordum. Ben de yanindaki koltuga oturup, biraz ninni biraz pispis sesiyle orda oldugumu hissettiriyordum. Done done uyuyordu bir sure sonra. Bunlar gunduz uykulari icin izledigim yoldu. Tum uykularinda emerek uyumayi ayni anda kesmedim. Gunduz uykukarini oturtana kadar gece uykusuna emerek gecmeye devam etti. Sonra onu da ayni sekilde yaptim. Bu biraz daha zorlamisti diye hatirliyorum. Gece uyanmalarinda ise her uyandiginda emzirmek yerine, emzirme sayisini 1er 1er azaltmistim. O birinde su veriyordum meme yerine. Tabi ki gerektiginde pispis, ninni, sevme, kucaklama vs oluyordu. Yalniz olmadigini ve her cagirdiginda yaninda olacaginizi hissetmesi gerekiyor ki guveni zedelenmesin (Ben daha onceden odasini ayirdigimdan bu konu kritikti). Bir sure sonra bu meme yerine su verdigim seanslarda uyanmamaya baslamisti zaten. 9 aylik civari da gece deliksiz uyumaya baslamisti. Umarim isinize yarar.