mosimosi Bence bebekler için uygun değil. Biraz daha büyümeleri lazım. Ben kendim yıkanıyorum dalinle 😁
hvvgcr Ben dalın şampuan ve dalın bebe yağı kullanıyordum cildi hassasmış kızımın dersi kabul kabuk kalktı doktor dalin unibaby Johnsonsbaby kullanma dedi sebamed mustela yada lanolin kullan deri ama onların fiyatları baya yüksek olduğu için ben chicco aldım oda diğerlerine nazaran daha iyiymiş eczacı önerdi o bi sıkıntı yapmadı tabi her bebekte olacak diye bi şey yok ama bence en azından dalin kullanmayın
Hasret hvvgcr bende 2 aydır dalin kullanıyorum son 2 haftadır bebeğimin yüzü kızarık soyuluyo gibi hafiften dokununca da baya sert geliyo yüzü dalinden olamaz heralde yüzüne hiç sürmüyorum da neden olur acaba
hvvgcr Hasret cildi kuruyordur yüzüne sürmüyorsanız şampuandan değildir herhalde ıslak mendille felan sildiyseniz muhtemelen ondan olmuştır ama öyle bi şey yoksa da bi fikrim yok ilerlermeye başlarsa doktora yada bi eczacıya danışın bence
Egekizi [bilinmeyen] uni baby cocugun sacini cok sertlestiriyor, dlain sampuan yerine sabununu oneririm nemlendiricili cunku sabun, hem isilik olmayida onluyor sabun, daha hic sampuan kullanmadik biz dalin sabun herseyde yardimcim😁
NNeslihaNN Egekizi uni baby benim oglumun saçını yumuşacık yapıyo gerçekten bende arada onla yıkanıyorun ana ogul aynı kokalım diye benşm saçımıda öyle krem bile sürmüyorum kendime 😀
1mom1baby 6 aylık kızım doğduğundan beri dalin kullanıyorum şampuanı sabunu pişik kremi ıslak mendili memnunum 😊
OlgaArslan [bilinmeyen] doğduğundan beri dalinle yıkıyorum. Aslında uni baby yenidoğan almıştım ilk yıkamada vücudu kızardı ve neden olduğunu anlamadım meğersen uni baby alerji yapmış değiştirince geçmişti kendim yıkandım onunla bide kokusu çok kötü dalinin daha güzel
ElaveBadeninannesi Bioderma abc Derm kullanıyoruz kesinlikle tavsiye ederim fiyatı daline göre pahalı ama fındık kadar kullanıyorum 2.5 aylık bebeğim yarısı bile bitmedi
Baharellezi ElaveBadeninannesi bendede var ama dikkat ettinizmi bilmem gözleri yakıyor ben kendi yüzümde denedim
gozdeninbulutu [bilinmeyen] 7 aylık ilk günden beri Salim’le yıkıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ayriyetten sabunuda kullandım oda çok iyi canım
Gudigudi [bilinmeyen] dogdugundan beri dalin sampuan ve sabunu kullaniyorum cok memnunum pisik kremini begenmedim bir tek.
Hasret hvvgcr sütümden sürüyorum faydasını gördüm canım madem gözüne burnuna damlatmamda sıkıntı yok birde yüzüne deniyim dedim cidden birazı geçti ıslak mendil sürmedim hiç
YamacDemirinAnnesii [bilinmeyen] ilk doğduğunda aldım ama memnun kalmadım sebamedle devam ettik hala da sebamed kullanıyoruz 7 aylık olduk memnunuz tavsiye ederim 🎈