Naznare Kızlar merhaba 26 günlük bebeğim var beşikte durmuo kucakta durmuo emziriorm gazını almam lazm aglio üstünü degistiricem aglio banyoda aglio hiç bir şekilde hoşnut olmuo napicamizi şaşırdık bebekler böylemi yoksa bizim kıza has birşey mi 🥺
Seydameva Naznare koliktir ya da açtır 😊 ya da süt alerjisi vardır 😊 yani olağan bir şey canınızı sıkmayın alışmaya çalışıyordur
Minnossu Naznare ten temasını arttırın soba yada kalorifer nasıl ısınıyorsanız dibinde çıplak teninize temas ettirin sürekli onunla konuşun bir süre sonra rahatlayacaktır umarım bir de siz sakin olun kız bebekler annelerinden çok çabuk etkilenir demişti doktorumuz
Naznare Seydameva süt yoğurt tuketmiorum ama kaşar peynir yumurta tüketiorum onları da mi yememeliyim acaba
Minnossu Naznare sizi çok iyi anlıyorum emin olun eğer mümkünse annenizden yardım alın ben lohusalık dönemimi ailemin yanında geçirdim ona rağmen kızım ağlayınca ağlardım ben tekken ağlarsa napıcam diye ama merak etmeyin geçiyo bugünler az sabır ☺️