Hemsireanne-_ alanyada eftalia ocean otele balayında gittik aşırı mükemmel ve beş yıldızlı otel😍odana içkiler,saraplar geliyor 🤤 ve bara gidip içmekte bedava. Eger balayıysa ultra hersey dahil otele gitmek daha mantıklı. Ama alanya denizi hiç guzel değildi. Sonraki sene fethiye ölüdeniz otele gittik deniz cok dalgalıydı yüzme bilmediğim için giremedim😪ama gezilcek yer istiyosan fethiye gez gez bitmiyor manzaraları mukemmel🥰 biz tüplü dalış yaptık, kelebekler vadisine gittik, saklıkent kanyona gittik, daha cok vardı gidemediğimiz yer zaman kısıtlıydı🥺bence fethiyeye gitmelisin💎