Merhana anneler.bugun tam 1 haftalik olduk.sezeryan dogumla kizim funyaya geldi.sutum.geliyor fakat gogsum cok sertpestigi icin bebek emmiyordu.simdi sut sagmaya basladik siringayla veroyoruz anne.sutune takviye olarak.sagdigim zaman ancak iki gogus toplami 30 ml oluyor.kizim memede hep uyuyor uyandirmaya calisiyorum cok zor oluyor.en fazla 2 satte 15 dakka emdi bugune kadar.ne yapmam gerekoyor.litfen yardim edin,😔