Kızım 9 ay 21 günlük yemek asla yemiyor sadece anne sütü çok az birşey yedirsem bile ardından emmek istiyor ilk süreçte çok güzel yiyordu yemek için ağlıyordu ama neden böyle oldu bilmiyorum 😔
cuma günü ücretsiz iznim bitiyor işe başlıyorum emmeden nasıl olacak bilmiyorum 😔
bu durumda olan ve ya atlatan varsa görüşlerini bekliyorum 🙏🏻