anneoldumkiben ben hiç yere koymuyordum önceden çocuğu hep koltukta , yatakta oynuyorduk yada pusette. Doktor yere koy dedi dönmek için hafif yan çeviriyordu kendini sadece. Bende kendim hop böyle döncen diye çeviriyordum birkaç kez çevirme hareketi ama en son dönmüyor diye bırakmıştım. Birkaç kezden sonra Yapmadım sayılır egzersiz. Çok kafaya takıyordum nedense. 1-2 hafta yerde sırt üstü oyuncaklarla oynuyordu bir baktım yüzüstü dönmüş kendi kendine. Şimdi oyun vaktinde mutlaka altına 2-3 kat battaniye seriyorum üzerine oyun halısı ve yere koyuyorum oynarken kendi kendine alışıyormuş hiç endişe etme ben boşu boşuna endişe etmişim.