Simamom Hatalı olmasına rağmen özür dilemiyor ve ben tartıssak hemen Kıyama özür dilerim üzülmesin diye. Hatasını nasıl anlar ki
Seherronya Simamom tavır koyucaksın uzun süre. Erkekler alışıyor bizim hemen affetmemize o yüzden rahat davranıyorlar. Kavga etmeden uzun süre gönül koy küs gibi davranma ama mesela yüzün asık olsun böyle hüzünlü gibi mesafeli davran bak nasıl anlıyo
EmineYilmaz Simamom hep sen özür dilediğin için dilemiyor canım onun sana yaptığın sende ona yap bak nasıl özür diliyor
Badehandeyldz Simamom bazı insanlar özür dilemenin bir erdemlik olduğunu idrak edemiyor. Hatalı iseniz dileyin eğer iki tarafta tartışmış ise tek taraflı ilk adımı atmayın bekleyin o atsın birazda alttan alan kendisi olsun
Prensesler_annesi Simamom valla oyle surat yapiyorum ki hakli oldugum zaman paşa paşa gelip ozrünü diliyor🤷♀️
Miniknur Kendini hakli goruyodur. Yoksa kavga cikmaz zaten:) herkes kendi gorusunu dogru kabul ediyor. Benimki en azindan oyle:) dusundugum yanlis degilki neden ozur dileyeyim der:) o raddeye sen getirdin sonucta der🤣