Merhaba arkadaşlar. 15 aylık bebeğim var,ilk ek gıdaya başladığımızda gayet güzel ve hevesliydi sonrasında 7-9. Aylarda hiç bişey kabul etmedi sadece anne sütüyle beslendi. 9. Aydan sonra biraz iştahı açılmaya başladı ama bu sefer ben hemen pütürlü, katı gıda veremedim. Bazen değişiyor yumurtasını zeytinini yiyor ama genel olarak hep çorba ve püre tarzı yemek istiyor. Ağzına verdiğim şeyleri çiğnemiyor direk yutmak istiyor ya da biraz ağzında gezdirip tükürüyor. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Vitamin değerleri ve kilosu normal.