Burcaybelz Merhaba arkadaşlar Antebe yeni taşındık 3 yaşında kızımın rutin kontrollerini yaptırmak istiyorum bide ses kısıklığı çok oluyor onun için bi baktırmak istiyorum önerebileceğiniz memnun kaldığınız çoçuk hastanesinde bi doktor varmıdır acaba şimdiden teşekkürler .
Egelim Burcaybelz Merhabalar, defalife de Levent Temel’e gittik 2 ay önce, memnun kaldık biz, yaklaşık 40 dakika içeride kaldık, uzun uzun sohbet edip, bir çok yönden bakıyor çocuğa. Bir deneyin isterseniz.