Baran_agah46 Oğlum 11 ay 11 günlük ama alıştırma bardağına alışamadı, varsa tavsiyelerinizi almak isterim 🌸🌸
ikizerkekannesi Baran_agah46 çok uğraştım olmadı benimkinde de pipetli bardak aldım 1 yaşında onda da çok uğraştım 13 ay civarı pipetliye alıştı denemeye devam edin
Twinsmomee Aventin alıştırma bardağını kullanıyordum ve sürekli her su içtiğinde boğuluyordu kızlarım eline versem üstü başı sırılsıklam oluyordu ebebekten nuby marka pipetli aldım ve artık su içmeye başladılar 10 aylıklar hemen alıştılar