Minikbal Gzde1 çıkar.ama telaslanma havalardan da duzensizlik oluyor.gecen ay 5 gün geciktim tabi korkudan her gün test yaptım hep negatif.
Gzde1 Cinarinannesi00 doğım yapalı 7 ay oldu acaba ondna mı gecikti diyorım bende ilk oğlumu adetim 4 gün geçtikten sonra öğrenmiştim ama diyorlar işte daha düzene girmdi dönemin falan
Cinarinannesi00 Gzde1 olabilir canım bende doğum yapalı hemen hemen 5 ay olucak düzensizlik var ama emin olmak istersen bi test yap üstünden bayağı geçmiş
Gzde1 Cinarinannesi00 yarın yapayım o zaman biraz erken ama 2. Bebek için rabimden gelene bişey demek düşmez korkyurm açıkçası