Selam kızlar bazen emzirdikten sonra kalan sütü biraz sağım yapıyorum ve buzdolaba atıyorum ertesi akşam bir pamuk yardımıyla yüzümü siliyorum ve 1 saat yada yarım saat bekletiryorum ardından silip güneş kremi sürüyorum inanın çok güzel ve prüsaüz bir cildiniz oluyor