DBaybars Merhaba, kırmızı biberi 6. ay ile 7 ay arasında tadımlarda 3 gün kuralına göre vermiştim. Sonrasında bir sorun yasamayınca her gün veya gün aşırı veriyordum. Tarhanasını kırmızı kapya ile yapıyordum. Hem cok besleyici hem de c vitamini deposu buharda haslayınca kabugu da kolay soyuluyor. ( bebeginize sadece buharda haslamanız daha iyi olur, büyüdükçe közlenmişe dönersiniz) Hafif soğanla suda haslayıp bulgur pilavına katabilirsiniz yesil mercimek yemegine veya yesil mercimek corbasına katabilirsiniz. İlerleyen dönemde mesela mantı hamurunu havuc ve haslanmıs kırmızı biber püresi ile yogurup acıyordum turuncu mantı oluyordu cok seviyordu renkli şeyleri. yine ilerleyen dönemde sarımsak zeytinyagı az limon ile salatasını yapıyorum onu da cok seviyor ( 1 yas sonrası gibi) Tatlı gibi geliyor onlara da. rica ederim.