papatya3 emziriyorsanız , sütünüzü ilk sağın sonra emzirin , ilk sütü fazlaca emen bebekte mukus olurmuş , bu arada benim bebeğime de alerji dediler sadece laktozu sindiremiyormış benim gibi., doktorumuz sonradan damla verdi rahatladı bebeğim bende diyeti bırakmıştım .