Eminos Hamitnehir canim yirtilma veya kesi olsaydi kesinlikle dikis atilirdi demekki dikissiz dogurmussun masallah sana
brnidldfn Dikiş atilcak bı durumnosla zaten atarlardı bence sevinmen gerek hem daha 37 gün oldu diyosun tamamen kendini toparlamak elbette ki zaman alicaktir
Hamitnehir brnidldfn anldim canm haklisn ilk defa oluyor dikiş atilmayinca ddrgin olmuştu şimdi rahatladım ❤️