Eylusunannesiii Mom0971 sifira vurdurmakla sıklaşmasının alakası yok geni nasilsa oyle çıkar o yuzden kestirmicem zaten kiyamamda😂 tanidiklarimdan sirf cogalsin diye kazitanlar oldu seyrek cikti cocugun saçları ise yaramadi yani
GameOver Mom0971 ben kızımın saçını kestirmedim kestirmeyi de düsünmüyorum ben kücükken annem benim saçımı kestirmis ama hala incecik yani değişen bir şey olmamış bence bu biraz genle alakalı☺️
Azsekerlikahve Mom0971 ben işk kesince çok pişman oldum ama sonra iyiki kestim dedim. Çünkü önüuzuyo arkası kel kalıyodu şimdi eşit uzamaya başladı bile 2 haftada.
Ecrinbzkrt Mom0971 valla cogalması dogru ama sıklasmasını bılemıcem 3aylıktı kestık orantılı hepsı cıktı suan 8 bucuk aylık hemen uzadıgı için 2.kez kestım 1haftada kendını gosterdı iyice