Mom0971 Kizlar bebeginizin kiz veya erkek sacini sifira vurdunuz mu? Sifira vuranlar gercekten cogaliyor mu? Sifira vurmayanlar hep seyrek mi kaliyor? esimin amcasi dun soyledide ben kiyamadim, kizim bu arada 4 ay 22 gunluk
BaranAlp58 Mom0971 ben 7 günlükken kestirdim hem sünnet hem saçı sıktı emdikçe terliyor kafası ıslanıyordu . Zaten saçı sıktı hala sık 😅
Aselduru88 Mom0971 kızımin saçı çok seyrekdi bi yerde var di bi yerde yoktu sıfıra vurduk şuan daha güzel çıktı
Mom0971 BaranAlp58 masAllah🥰evet sunnet bende hamileyken yaparim diyodum ya kizim sacli dogdu masAllah bende kiyamadim😢
busrakandazzz Mom0971 biz seyrek saçlı diye kestik, şimdi daha sık çıkmaya başladı…. ama yine keltoş yine keltoş 😂
SertapHilal Dün benim kayınvalidemde söyledi saçını sıfıra vuralım diye, hayır istemiyorum dedim 😬 Daha önce bi yakınımın bebeğine yapılmıştı hiç bişey değişmedi. Saçı yine gür değil seyrek yani
Mom0971 SertapHilal ya iste dusunsene kiz bebegi sifira vuruyosun ben kafasina dokunamam herlsde cok degisik olur bide yani😅
Mircet Mom0971 okuduğum bölümle alakalı olduğu için söylüyorum kıl folikülünü gözüm kapalı çizerim saçı kazıtmak jilet kullanmak kıllarda artışa sebep olmaz kıl kökü varsa vardır yoksa yoktur 😂saç ektirme dışında yapabileceğimiz hiç bir şey yok malesef
Mom0971 Mircet saclari normal ama amcamiz seyrek cikr diyor ilerde o yuzden dusundum biraz ama bide buraya sorayim oyle karar vereyim dedim😅
Amine20 Mom0971 2,5 aylık kızım var Bize de diyorlar sıfıra vurun diye ama ben kıyamıyorum Doğduğunda saçları uzundu şimdi biraz döküldü ama yeni saçlar çıktı eski saçları uzun kaldı
Mom0971 Amine20 evet dogru bizde 5 aylik olucz nerdeyse sacli dogdu kizim ve cogu saci dokuldu ama yenilerk cikiyor yani kestirmek cozum mudur bilemedim
Mom87 Mom0971 valla benim kızımın saçları gür ama tararken çok dökülme yaşıyoruz keşke kestirseydim diyorum bu saatten sonrada kazitmam 😂
BaranAlp58 Mom0971 saçı sıksa gerek yok bence seyrek olanlar sık çıksın diye kesiyor zaten ☺️ 1 yaşında kestirirsiniz olmazssa yaş bir traş bir derler ya 😅🙈
Merve Mom0971 4 aylıkken sıfıra vurdurduk. Çok dökülüyordu. Bence aynı çıkıyor saçları 🥰 şuan 18,5 aylık
busrakandazzz Mom0971 en iyisini siz bilirsiniiiz annesi🥰 ama şimdi ki saçları kesmeden önceki saçlarından gür o bir gerçek ☺️
Mircet Mom0971 üç kardeşiz üçümüzünde saçları gür beline kadar ne kestirmişler ne bakım yapmışlar 😂 eşim 5 kardeş kaynanam şöyle kazıttık böyle zeytin yağı sürdüm anlatır durur hepsi kel kızların sıcan kuyruğu kadar saçı var 😂 olmayınca olmuyor
Mom0971 BaranAlp58 yaa kiz bebekte sifira vurmak cok buyuk cesaret bence ya 😅bilmiyorum kiya bilecek miyim😂
Amine20 Mom0971 Ben anaokulu öğretmeniyim ve okula 4-5 yaşlarında kız öğrenciler geldiğinde saçları uzun uçlarıda bukle bukle görürdüm Anneleri bebeklik saçları olduğunu söylerlerdi Ben de hep heves etmişimdir Ben de kesmicem Genetiğinde seyrek saç varsa zaten seyrek olur